Egy ilyen aprónak tűnő kérdés az is, hogy milyen telefonokat használjunk cégen belül, milyen tarifacsomagokkal, milyen konstrukcióban. Szeretik a cégvezetők megoldani ezt a problémát azzal, hogy a lehető legolcsóbb telefonokat veszik meg, függetlenül attól, hogy mit tudnak, vagy inkább nem tudnak, hiszen úgyis csak telefonálásra kellenek.
Igyekeznek minél kisebb percdíjú tarifát kiharcolni a mobilszolgáltatóknál, ez azonban a XXI. században már nem biztos, hogy célravezető megoldás. Az adott pillanatban valóban olcsónak tűnik, de hosszútávon valószínűleg a modernebb eszközökkel és más összetételű tarifacsomagokkal jobban járnak.
Mi a gond a régi telefonokkal?
A régi telefonokkal az a probléma, hogy nem tudnak annyit, mint a maiak. Sok cégvezető erre csak legyint, mondván, hogy nem baj, telefonálni tudnak velük, és az a lényeg. Az igazság azonban az, hogy manapság nem a klasszikus telefonálás a vezető kommunikációs forma, legalábbis, ha mobiltelefonról beszélünk.
Nagyon sokan használnak különböző applikációkat a kapcsolattartásra, mint a Viber, a WhatsApp, a Messenger és még lehetne sorolni. Egy régi telefonnal nem biztos, hogy ezeket tudjuk működtetni, ezzel pedig jelentősen beszűkülnek a kommunikációs lehetőségek. Marad az ősrégi hagyományos telefonálás, amivel viszont sokan nem élnek szívesen.
Biztos, hogy olcsó?
Érdemes tehát átgondolni, hogy milyen telefon szükséges ahhoz, hogy legalább ezeket az alap kommunikációs alkalmazásokat tudjuk velük használni. Arról nem is beszélve, hogy egyébként hosszútávon valószínűleg ezekkel spórolunk, ugyanis azon felül, hogy fizetünk mobilnetet, teljesen ingyenes a használatuk, így nem jelent plusz költséget, viszont korlátlan kommunikációs lehetőségeket biztosítanak.
Nem biztos tehát, hogy ami elsőre olcsónak tűnik, az valóban az is. Hosszútávon könnyen lehet ráfizetés abból, ha egy „butább” telefont választunk a céges mobil kommunikációra, és emiatt elavult funkciókat vagyunk kénytelenek használni.
Nem csak a percdíj számít
Ami pedig a tarifákat illeti, szintén érdemes egy kicsit tovább menni annál, hogy hol a legkedvezőbb a percdíj, a fix díj, és hol tudunk egymással ingyen beszélni cégen belül.
Egyrészt, nem csak cégen belüli telefonokat intézünk, ezért az édeskevés, hogy egymás közt ingyen beszélünk. Másrészt, ahogy már említettük, a klasszikus telefonálás viszonylag elavultnak számít mostanában, mindenki más eszközöket használ, úgymint a chatelést, az ingyenes applikációkon keresztül történő telefonhívást, videochatet.
Ehhez pedig nem kedvezményes percdíjakra van szükség, meg ingyen percekre, hanem mobilinternetre. Érdemes tehát inkább arra helyezni a hangsúlyt, hogy minél több korlátlan mobilinternethez jussanak a dolgozóink, így ugyanis nemcsak egymással fognak tudni ingyen beszélni majd egy fix összegért cserébe, hanem gyakorlatilag bárkivel, aki a fent említett kommunikációs applikációkat használja.
Egyesületünk tagjai számára a szolgáltatóknál elérhető tarifacsomagoknál kedvezőbbeket tudunk biztosítani. Ráadásul ezek kombinálhatók is, így érjük el, hogy minden cég a lehető legkedvezőbb, leginkább testreszabott konstrukciót tudja használni. Egyedi ajánlatunkat ITT találja.
Amennyiben érdekli kedvezményes készülékvásárlás lehetősége, vagy az említett személyre szabott tarifacsomagok, keressen minket bizalommal!