Ha kíváncsi rá, hogy azért és annyit fizet-e, amiért és amennyit Önnek érdemes, kérjük, töltse ki adatlapunkat vagy kérje azt e-mailben.
A legtöbben évek óta ugyanannak a szolgáltatónak ugyanazt az előfizetési csomagját használjuk. A szolgáltatóváltás, de akár csak a csomagváltás is nyűg, sok utánajárást és személyes ügyintézést igényel. Különben is: hűségidőt is vállaltunk, már azt sem tudjuk, mikor jár le. Akkor amikor leszerződünk, alaposan szétnéztünk és jól választottunk szolgáltatót is, csomagot is, készüléket is.
Pedig a mobilszolgáltatók is folyamatosan fejlesztenek, alakítják árlistáikat, csomagjaikat, hiszen a piacuk változik és ehhez igazodniuk kell. Mindemellett egymással is öldöklő versenyt vívnak az ügyfelekért és a piaci részesedésük növeléséért. Mi, ügyfelek pedig ebből profitálni tudunk.
Egyrészt a mobil-szolgáltatók is egyre bővítik kínálatukat, hogy lehetőleg mindenki megtalálja náluk a számára leginkább megfelelő csomagot, másrészt a mi telefonálási, internetezési szokásaink is sokat változhattak az évek alatt. Többet netezünk, kevesebbet beszélünk? Telefonálásra is egyre inkább az ingyenes megoldásokat (Viber, Messenger) használjuk? A modernizáció miatt kevesebben, vagy a növekedés miatt pont többen dolgoznak nálunk? A korábban csak bizonyos pozícióhoz járó mobiltelefont már minden kollégánknak biztosítjuk, így megnőtt a készülékek száma? Akár így akár úgy, de már közel sem biztos, hogy ma is az a legköltséghatékonyabb előfizetés, amit pár évvel korábban választottunk. Könnyen előfordulhat, hogy egy sor olyan szolgáltatásért fizetünk, amelyekre már nincs is szükségünk.
De egy alapos, minden részletre kiterjedő számlaelemzés során nem csak az aktuális igények pontos feltérképezésére és így a legmegfelelőbb előfizetési csomag megtalálására van mód.
Az is kiderülhet, melyik kollégánk telefonál legtöbbet a havidíjon felül. Ki az, aki rendszeresen külföldre telefonál, pedig a munkaköre ezt nem indokolja? Ki küld havonta többszáz sms-t, ki tudja, miért? Ki az, aki a legnagyobb versenytársunk számát hívja rendszeresen? Számla-elemzésünk célja, hogy minden lényeges információt feltárjunk, azokat megosszuk Önnel és hogy ezáltal az irányítás és a megalapozott döntés lehetősége az Ön kezében legyen.
Ezt a munkát természetesen Ön is elvégezheti.
Mi azonban szívesen levesszük Önről ezt a terhet:
- költség- és kötelezettségmentesen átnézzük és elemezzük mobil-számláit
- feltárjuk az anomáliákat, rejtett tartalékokat
- beazonosítjuk a már feleslegesen fizetett szolgáltatásokat
- megtaláljuk a túl drágán igénybevett szolgáltatásokat
- megkeressük az elemzés eredményei alapján Önnek leginkább megfelelő előfizetési ajánlatot
Ha kíváncsi rá, hogy azért és annyit fizet-e, amiért és amennyit Önnek érdemes, kérjük, töltse ki adatlapunkat vagy kérje azt e-mailben.